Justin Bieber Redirect

by: on | in Redirects | 55 Comments

Spread the Word

Previous Post The CW
Vampire Diaries Redirect
Next Post kim-kardashian-shopping-trip
Celeb Style Redirect
  • http://model4tonight.me

    Thank you very much for that astonishing article

  • elizzabeth

    omg jb would u marry me i love u so much please can have sex 1 time please sexy baby by the way i love your song boyfriend omg i would love 2 see u undressed damn your so sexy y did u have 2 have a girlfriend if i was your girlfriend id never let u go keep u on my arm boy youd never aone i love u sexy baby

    • 1D FOREVER

      you are messed up…

    • onedirection


    • justin bieber

      No thank you..

    • Ashley

      back off he’s mine! mine! mine! mine!

  • Alyssa lol :)


  • Cha

    Bieber is so amazing!

  • Cassandra

    Yeahp. Justin Bieber is so cute!!! :”)

  • Kristie

    I love his music sometimes but One Direction are better!

  • kimmie

    i love ur song baby and never let u go

  • kimmie

    omg i love u jb im ur number one fan

  • Charlotte

    Yuck! I hate Justin Beiber! HE IS SOOOOO STUPID!!!!:(

    • Cassandra

      Oh, Charlotte, You wanna know a secret?
      YOU’RE THE STUPID, UGLY, LOSER WHO IS JEALOUS OF JUSTIN BIEBER. In fact, you’re a loner, you don’t even have fans because you’re as poor as a rat. Back off, stupid Charlotte. Go deep down the toilet. :) :)

      • 1D FOREVER

        wow you are rlly stupid she dosnt like jb so?

    • Love e


    • 1D FOREVER

      and you… if u hate him then y r u here

  • Lydia

    I love Justin’s music

  • janaia

    i only like your music thats it