What Kristen Stewart Will Look Like in 50+ Years

by: on | in Celebrities | 8 Comments

Between all the publicity for Breaking Dawn and Snow White & the Huntsman, we know you’re probably wondering why we haven’t gotten around to “age”-ifying Kristen Stewart sooner. Well, we’re happy to let ya know that the wait is over. Yup, even though we already saw the future of KStew’s co-star, Taylor Lautner, we just had to see what Bella Swan will look like ’cause the old lady they used in New Moon just wasn’t good enough.

Are you prepped for the awesome-ness? Ready, set, “age”-ify!

Kristen at 21 years old
Despite how lax she is with beauty prods and hairdos,
no one can deny the fact that she’s stunning.

See how Kristen’s gonna look!

Spread the Word

Page: 
1 2 3

Tagged: ,

Previous Post Justin Timberlake at the 46th Annual Grammy Awards in 2004
6 Celebs Who Could Win An Oscar, Tony and Grammy Award
Next Post Sophia Grace Brownlee and Rosie Go to Disneyland for The Ellen Show
From Our BFFs: Where in the World Are Sophia Grace Brownlee and Rosie?

Comments

8 Responses to "What Kristen Stewart Will Look Like in 50+ Years"

  1. Teen.com
    Nina says:

    nawwwww other than late 20′s you guys made her look horrible. NOT FAIR.

  2. Teen.com
    SarahNeverBeenHere says:

    Yeah, these are better than Adele´s!

  3. Teen.com
    boss1834 says:

    omg there good

  4. Teen.com
    alyssa says:

    avril lavignes not even 30 yet shes like 27

    • Teen.com
      Kaitlin Cubria says:

      Yeah, but we still think KStew will look like Avril throughout her 30s even though Av’s not there just yet ;)

  5. Teen.com
    Jade Jennings says:

    I think Cassadee Pope from Hey Monday and Kristen Stewart look A LOT alike! :D

  6. Teen.com
    Kristen says:

    you guys nailed it!! lol

  7. [...] Kristen Stewart Will Look Like in 50+ Years Teen.com Tue, February 28, 2012 11:00 PM UTC Teen.com Rate  Loading … Share (function() { var po = document.createElement('script'); [...]

Tell Us What You Think!

Your email address will not be published.

*

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>